Monday 23 January 2017

JUSHINE C


READY STOCK!!
Salah 1 bahan dalam JUSHINE C ialah buah ceri.Kenapa pilih buah ceri?Sebabnya buah ceri ni kaya dengan khasiat yang bagus untuk kulit dan kesihatan.
-
Kandungan Gizi Buah Ceri
-
Buah ceri mempunyai banyak kandungan yang bermanfaat seperti anti-oksida, vitamin A, vitamin C, mineral, anthocyanin, dan lain-lain. Ceri juga dikenali sebagai buah yang istimewa kerana mengandungi antosianin, iaitu salah satu sumber zat yang berkhasiat untuk mengatur degupan jantung serta menjaga waktu tidur.
-
Berikut adalah beberapa manfaat buah ceri lain bagi kesihatan:

1. Kaya antioksida
Buah ceri kaya akan antioksidan yang berkhasiat untuk mencegah penuaan dan mengurangkan stress. Buah ceri juga dapat mencegah penyumbatan darah kerana mengandungi sebatian flavonoid atau glikisida antosianin.
Kandungan antioksidan pada buah ini termasuk yang tertinggi. Jus ceri sangat berkhasiat untuk mengurangkan terjadinya masalah pada kulit. Saintis dari Amerika juga menyatakan bahawa satu gelas jus ceri boleh mencegah penuaan awal jika diminum setiap hari

2. Kaya dengan nutrisi
Ceri mempunyai kandungan nutrisi yang sangat tinggi sehingga sangat bermanfaat bagi kesihatan tubuh. Selain itu, buah ini mempunyai kandungan kalori yang rendah sehingga selamat. Hal ini sangat berguna bagi seseorang yang sedang dalam program penurunan berat badan.
-
JADI..kenapa tidak anda memilih JUSHINE C.kan??
-
WhatsApp : ina 018-285 4768

Whatsapp : 018-285 4768 (Inara)

No comments:

Post a Comment